Opa koopt een fotoprinter!!!

13 maart 2018 - Emmen, Nederland

Het is inmiddels 13 maart.

Vandaag pakken opa en ik onze rugtas in.

Even wegen: haha nog geen 10 kilogram! Hij is gelukkig niet te zwaar.

Daarna gaan we met ons vouwfietsje in de trein naar Emmen om Alec en Liam, de kleinkinderen van opa, op te halen uit school.

We spelen, bakken pannenkoeken en daarna fietsen opa en ik met Noah, de hond, naar de Mediamarkt. Gisteren waren we er ook al, op zoek naar een polaroid camera, die direct de foto's afdrukt. We willen de mensen die we tegenkomen in Kaapverdië graag op de foto zetten, maar hun vooral ook zélf een foto meegeven.

Maar toen bleek dat er ook mobiele fotoprinters bestaan!

Dát vonden we een veel beter idee!!!

Het is immers veel  beter een printer te kopen, zodat we in álle rust, wát we maar willen fotograferen, kunnen uitprinten. Met een camera die, als je op de knop drukt, direct de foto maakt en deze ook meteen uitprint, weet je immers nooit hoe de foto zal zijn.

En...de printer kan zó in de rugzak mee.

Wél moeten we een extra accu bestellen zodat we de foto's, overal waar we zijn ook zonder elektriciteit af kunnen drukken.

Vorig jaar, toen ik in Kaapverdië was, vond ik het zó jammer dat ik de mensen niet zélf een foto kon geven. Nu kan dat wel. Met een draagbare printer!!! Zomaar waar we ook maar zijn en zomaar vanaf onze telefoon!!!

We fietsen ernaartoe. Naar het centrum van Emmen, Opa, Noah aan de lijn en ik.

Maar...helaas. Ze hebben de printer wel. Maar de accu niet.

Teleurgesteld fietsen we terug naar de trein.

Thuisgekomen kijken we op het internet naar wat er verkocht wordt bij Bol.com. En wat zien we? Alles is er!!! Álles kunnen we bestellen!

En als we snel zijn....nou ja, voor 12 uur vannacht..dan is het morgen al in Emmen!

En...we krijgen er zelfs voor héél weinig geld ook nog een speciale tas bij!

Yoehoeeeee..Canon fotoprinter SUUUUPERFIJN!!!

We kunnen aan de slag!

1. Jan en Siny Visschedijk Wennink.:
    14 maart 2018
    Nou, Alice en opa, zijn er maar druk mee!!!!!!!!
  2. Els:
    14 maart 2018
    Helemaal toppie dat het lukte die printer aan te schaffen.
  3. Alice:
    Ja. Zo mooi. Zo prachtig om straks
    'uit te kunnen delen' :-)
    We verheugen ons er op!
  4. Annemieke Paalman:
    14 maart 2018
    Geweldig. Ja, hadden wij zo'n printertje maar bij ons gehad in Indonesië jaren geleden. Ik had de mensen graag en afdruk gegeven. Goed dat jullie er een meenemen.
  5. Alice:
    14 maart 2018
    Wat geweldig! Jullie hebben er dus ook aan gedacht! Ja. Mooi om dit te kunnen doen.